Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!
Publicerad 26 Februari 2021
Bild från Techcrunch. Clubhouse är den omtalade ljudbaserade sociala medie-appen som hittills satsat på att växa under exklusivitet och invites only. Intressanta profiler som tidiga användare och människors fear of missing...
25 Januari 2021För ett land som dyrkar sin konstitution mer än vad svenskar dyrkar solstrålar efter en långdragen vinter så är det inte en liten sak när en sociala medie-plattform tar i...
7 Januari 2021Att Kinas hårdnande grepp om Hongkong har fått världen att reagera råder inga tvivel om. One country, two systems? Nja. Englands premiärminister Boris Johnson hymlade inte med allvaret i situationen när han ...
7 Juli 2020