Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Kampanj
Publicerad: 15 Februari 2021, 12:41
Gemenskap kärnan i nya konceptet.
Ämnen i artikeln:
Löfbergs LilaI dagarna rullar Löfbergs ut sitt nya varumärkesbyggande kommunikationskoncept. Först ut är en film som kommer att gå i tv och OLV, en film som under sport- och påsklovsveckorna kommer stärkas upp med olika aktiviteter i bland annat Sälen och Åre.
Kärnan i det nya konceptet är att världen kan bli bättre genom gemenskap, en gemenskap som bland annat kan uppnås genom fika.
Löfbergs samarbetade tidigare med Ingo men jobbar sedan något år tillbaka nästan helt inhouse.
– Målgruppsmässigt lägger vi stort fokus på storstad, framför allt Stockholm. Målet är att öppna dörren till nya konsumenter, och samtidigt stärka lojaliteten hos de som redan känner oss, säger Lena Rodin, Head of Marketing på Löfbergs.
Löfbergs
Lena Rodin, Head of Marketing
Erica Norén Hallin, Content & Production Manager
Robert Nygren, Group Content Creator
Anders Thorén, Group Communications Manager
Mediebyrå
Context Media
Staffan Petersson, Ansvarig PL
Ämnen i artikeln:
Löfbergs Lila